Den frysande Redaren, eli paleleva redari oli myös kipeine niskoineen kiskomassa pressua ja availemassa pressunpuntteja. Ihan hyvin silti sujui, eikä kapukaan pudonnut eikä edes meinannutkaan pudota kannelta. Osansa asiaan oli varmaan sillä, ettei tullut otettua pahemmin pohjia eilisiltana. Akkuja latailtiin, starttiakku taas U>15 V; I~0 A, joten ei jätetty yön yli latautumaan, vaikka tullessa olikin jännitettä 12,4 V. Käyttöpuolella jännitettä tullessa 12,6 V (jos en väärin muista) ja 100 %. Voi olla, että jännite oli isompikin, ehkä 12,8 tai vielä enemmän, ensi kerrallahan sen sitten näkee. Pääkytkimet otettiin pois, joskin hyöty on kyseenalainen, koska kone puuttuu välistä eikä näin ollen pitäisi itsestään purkautumista suuremmassa määrin tapahtua. On ikään kuin putki poikki välistä.
Veneeltä mentiin varastolle ja purettiin kuorma eli talviurheiluvälineet kotoa ja Mumminkuljetuslaatikko, suksiboksi siis. Siitä Uittamon kautta kotiin, mitä nyt Uittamolla vähän kaffetta ja siinä se päivä sitten menikin. Karhutkin olivat Uitulla.
Loki 13171,2
+11, 1005 hPa, aurinkoinen kevätsää, 2-4 SW
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti