Akkujen lataus lopetettu ja akkujen johdot irroitettu, tarkkaan ottaen vain toinen eli musta-miinus. Jatkojohto kerätty pois ja työkalut ja jääkaapin koneisto ja lauhdutin veneestä kuivempaan varastoon eli kellariin, venetavarahyllyyn. Asennus ensi vuonna, kevväällä, kuivemmalla ja lämpimämmällä säällä. Akut yön-yli-latauksen jälkeen hupi 12,58 V ja start 12,31 V. Tulevat vielä kyllä alas, molemmat jännitteet, tilannetta seurataan. Vene lopullisessa talvitelakointikunnossa. 29.11.-14.12. välillä latailtu akkuja satunnaisen säännöllisesti. Öljyfiltterikin saatu vihdoin ja viimein vaihdetuksi eilen 14.12.
Joulukuun alussa venettä lämmitelty ja kuivateltu sisältä autolämppärillä sähköllä. 12.12. Seija-niminen myrsky myrsky kaadellut puita ja roskakatoksen, pressu pysyi onneksi hyvin päällänsä. Joulukuun alussa pressun narut säädetty ja kiristetty kohdalleen. Paljon pientä puuhattu veneellä, vähän muistettu kirjata lokiin ja blogiin. Blogin päivityksissä pian vuoden tauko, pakko pian alkaa päivittää (okei, tääkin on oikeesti kirjoitettu vasta 5.1.2014 0:02 ja apuna oli Linien Akvavit - ilman sitä ei olis koskaan varmaan tullut kirjoitetuksikaan). Blogin päivittäminen, eli 2013 historiankirjoitus alkoi muuten 18.12.
Telakalla Hirvensalo
Loki 13215,6
2013:
61,63 mpk
Kone 17 h
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti