AMppiksen siis, eskaaderilta tuttu apu-gasti ja järvi-uimari. Yllättävän äkkiä BCR:n jälkeen liikkeelle. Pienen säätämisen ja syömisen jälkeen vihdoin liikkeelle. Varattu laituripaikka Nauvosta varmuuden vuoksi. Vastassa kevyttä etelän puoleista tuulta eli kryssiksi meni ja eteen siis kryssi-fokka eli ST-fokka eli jibi. Tai voi olla niinkin, että ST sattui olemaan päällimmäisenä pinossa, kun purjeita arvottiin. Nauvon "respan" sulkiessa 22:00 tuli aikataulupaineita ja kone starttattiin jo puolivälin tutkamerkillä. Ehkä turhaan, Nauvossa olisi voinut paikkakin löytyä ja varatut paikat ympärillä olivat tyhjät. Taas kerran moottorimarssia, vaikka olisi voinut purjehtiakin. Jälkiviisaana olisi Kramppi tai Kaijankari ollut parempi satama. Amppis kävi illalla suihkussa ja kapu kaljalla ja tietty normaalit landstigningssupit. Nauvo aika täynnä, mutta rauhallinen. Kapu ei ehtinyt L'Escaleen iltaoluelle, Najadeniin kyllä.
Tarkastettu litkut:
LO max + 3, CW 80, gearoil +2, tube oil ½ (ehkä täytetty).
Lauttaranta-Nauvo
23,1 mpk, 2:45 kone
Loki 1851,0 (loki jumittaa)
kone 439
Loki 1851,0 (loki jumittaa)
kone 439
Trip
23,1 mpk, 2:45 kone
2019
644,5 mpk
86:25 kone
2019
644,5 mpk
86:25 kone
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti