Late haki auton, jolla kapu toimitti tavaroitaan veneseen. Haettu varustamolta mm veneen avaiimet, vähän vatteeita ja pussattu Retaria lähtiessä. Ensin koneella Pursikselle tankkaamaan ja septin tyhjennykseen, samalla selvitetty osittain kansi ja laitettu etuseili paikalleen. Ei ihan tavoitteessa, joka oli irti Pursikselta puoleen päivään mennessä.
Pursikselta startatessa kone ie sit inahtanutkaan. Matkalla kyllä kierrokset kerran vähän kävi laukalla. Kapu shiftasi pois bensapumpun edestä, avasi suuntaa-antavan oluen ja soitti Mepraan. Huoltomiestä ei enää tarjolla, Japi Holmi eläkkeellä, sähkäri vielä löytyy. Neuvottiin myös napauttamaan startin solenoidia, se voi auttaa. Ja auttoikin, kauniisti starttaili.
Airistolla tuuli kevyttä, 5- 7 m/s ja kevenemään päin. Tuuli moinasi kokonaan, Airisto-hotellin ja 18 vendan jälkeen kokonaan. Koneella loppumatka Korpoströmiin, aluksi kuutta solmua, kunnes kone lähti taas laukalle. Mistä sitä ilmaa oikein tulee. Ja satamakin oli Pargas Port eikä Korpoström.
Satamassa Paraisten Portti
Lauttaranta-Paraisten Portti
29,8 mpk, kone 1:54
Trip 29,8 mpk
Loki: 4002 / kone 775
2024
336,9 mpk / 37:38 kone
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti