Helteinen aamu, liikkeelle 1030. Suomen ainoa vuorovesi-ilmiö, Strömman kanava, saavutettiin puolen tunnin kuluttua, sehän oli melkein kulman takana.
Huonosti meni vuorovesilaskelmat, ajoimme kanavan läpi vastavirtaan. Vaikka eihän meillä ollut vuorovesitaulukkoakaan.
Itse kanava on samaa mallia Lemströmin ja Väddön kanavien kanssa, eli ei sulkuja vaan nostosillat. Tämä silta avautui kuitenkin soittamalla eikä odotteluakaan juuri ollut.
Kevyessä kelissä koko matka koneella, perillä Bromarvissa puoli kolmen maissa. Monsterista kehittynyt kunnon merikissa, nytkin teki matkaa kanssamme sitloodassa. Helle edelleen paahtavaa ja Ipanaario vaan jaksaa tapella, paitsi milloin nukkuu. Pongo ajaa suurimman osan matkaa. Kipparin nahka palaa vähän lisää, lähinnä sieltä, mistä vielä ei ole palanut.
Huonosti meni vuorovesilaskelmat, ajoimme kanavan läpi vastavirtaan. Vaikka eihän meillä ollut vuorovesitaulukkoakaan.
Itse kanava on samaa mallia Lemströmin ja Väddön kanavien kanssa, eli ei sulkuja vaan nostosillat. Tämä silta avautui kuitenkin soittamalla eikä odotteluakaan juuri ollut.
Kevyessä kelissä koko matka koneella, perillä Bromarvissa puoli kolmen maissa. Monsterista kehittynyt kunnon merikissa, nytkin teki matkaa kanssamme sitloodassa. Helle edelleen paahtavaa ja Ipanaario vaan jaksaa tapella, paitsi milloin nukkuu. Pongo ajaa suurimman osan matkaa. Kipparin nahka palaa vähän lisää, lähinnä sieltä, mistä vielä ei ole palanut.
Matildedal-Bromarf
Matka 19,92
Matka 19,92
Trippi 92,82
Koneella 4h
Loki 12858,5
2011 92,82
Koneella 19h25'
Sää: megahelle 2011 92,82
Koneella 19h25'
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti