Vedetty loput sähköjohdot, asennettu käyttökytkin sähköpääkeskukseen, lämpöanturi laipioon ruuvilla ja johdon veto, pakoputken koeasennus koeajoa varten, ensikäynnistys ja koeajo 14:15 alkaen. Ensin muutamia käynnistyskertoja, että saatiin polttoainetta lämmittimelle saakka, sen jälkeen lähti käymään ohjeen mukaisesti. Käynnistys peräluukku avoimena ja ääni siksi vähän kovempi, mutta ei mitenkään häiritsevä ujellus vielä millään tavalla. Virran kulutus käynnistyksessä vähän korkeampi, kun hehkuttaa, sen jälkeen palaa samalle tasolle jääkaapin kanssa, kuten äänitasokin. Pakoputkesta ei pahemmin näkyvää savua, palaa puhtaasti eikä sisälle pahemmin käryjä. Hyvin pukkaa lämmintä molemmista suuttimista pienen suhinan säestämänä, keulaan ehkä vähän enemmän.
Loppuillasta vielä vähän aikaa pakoputken lopullista reititystä ja mallailua.
Satamassa Hirvensalo,
Loki 13224,8
kone 21 h
2014: 9,45 mpk/3:25
+18, aurinkoista,
tuuli lo 5 eli SW 5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti